Forex4noobs youtube


Learn Forex Using Price Action Wierzę, że inteligentni handlowcy, którzy chcą odnieść sukces na rynku Forex MUSZĄ walczyć o mistrzowską cenę i swoją psychologię handlową. Akcja cenowa to najłatwiejszy sposób na naukę na rynku Forex, a psychologia handlowania zapewnia właściwą wymianę. Zapomnij o użyciu mylących wskaźników. Zapomnij o martwieniu się o każdy zawód. Zapomnij o handlu bez planu. Jeśli chcesz nauczyć się Forex we właściwy sposób, mogę ci pomóc. Weź udział w aukcjach akcji cenowych w tym tygodniu Dołącz do mojego cotygodniowego newslettera, aby uzyskać moją najnowszą analizę akcji cenowych i moje wskazówki dotyczące handlu. Opanuj swoją psychologię handlową, zbuduj zaufanie handlowe i weź ze sobą transakcje. Na co czekasz Gdzie zacząć. Chcesz nauczyć się Forex, ale nie wiesz od czego zacząć. Cóż, zaprojektowałem forex4noobs, aby przejść od podstaw do zaawansowanego handlu akcjami cenowymi. Zajmuję się także psychologią handlową i zarządzaniem pieniędzmi. Więc tutaj możesz dowiedzieć się wszystkiego, czego potrzebujesz na temat rynku Forex. Poniżej znajduje się przewodnik krok po kroku. Ten przewodnik poprowadzi cię przez forex4noobs i zaczniesz w swojej podróży, aby dowiedzieć się o handlu na rynku Forex. Krok 1: Podstawy Jeśli chcesz nauczyć się rynku Forex, Akademia Edukacji Forex to twój pierwszy krok w procesie uczenia się. W przeciwieństwie do innych, nie marnuję twojego czasu z bezużytecznymi podstawami Forex, uczę cię tylko tego, co musisz wiedzieć. Krok 2: Plan handlu Zanim zaczniesz handlować na żywo, potrzebujesz dobrego brokera i dobrego planu handlowego. W bezpłatnym kursie wideo uczę jak znaleźć odpowiedniego brokera i jak stworzyć solidny plan zarządzania obrotem i pieniędzmi. Krok 3: Strategia handlowa Moja strategia handlowania akcjami cenowymi nauczy Cię zaawansowanych technik wyceny akcji. Tak jak powiedziałem powyżej, wierzę, że nowi handlowcy MUSZĄ działać w oparciu o mistrzowską cenę, więc podzielam się z Wami moją strategią. Krok 4: Blog Forex Cotygodniowa analiza akcji cenowych, ponad 20 godzin zarejestrowanych webinariów na rynku Forex, psychologia handlowa i wskazówki. Znajdziesz to wszystko na moim blogu Forex. Bloguję od ośmiu lat, więc jest wiele do zrobienia dzięki utrzymywaniu systemów z kursu Price Action. - Grant D, członek brytyjskiego kursu Wczoraj wymieniłem twój system S-Bar na eurusd, gbpusd. - Prashant K, członek indyjskiego kursu Dziękuję Chrisowi za wspaniały materiał na kursach. - William L, członek RPA Course Course Jesteś jedyną osobą, którą widziałem, która faktycznie publikuje. - Ray F, Członek kursu w Stanach Zjednoczonych Chciałem tylko napisać do ciebie e-mail i poinformować cię, że moje konto na żywo wzrosło 10. - Bradley T, USA Właśnie ukończyłem kurs Advanced Ichimoku. - Michael S, Australia Członek kursu W ubiegłym tygodniu miałem 10 zwycięstw średnio po 64,8 pipsów i. - James M, Kanada Członek kursu Przeprowadził kurs akcji i kurs punktu obrotu, który ma. - Kerry R, ​​członek amerykańskiego kursu Wielki nauczyciel sprawia, że ​​jego uczniowie wracają po więcej. - August B, Indonezja Członek kursu Cześć, jestem Chris Capre pasja za 2ndSkiesForex. Jestem buddystą, przedsiębiorcą i filantropem. Kopia praw autorskich 2007 - 2017 2ndSkiesForex. Wszelkie prawa zastrzeżone. Warunki usługi. Polityka Prywatności BRAK PORADY FINANSOWEJ - Informacje o 2ndSkiesForex i wszelka korespondencja od 2ndSkiesForex lub kontrahentów i pracowników witryny jest udzielana wyłącznie w celach edukacyjnych i informacyjnych, bez żadnych wyraźnych ani dorozumianych gwarancji, w tym gwarancji dokładności, kompletności lub przydatność do określonego celu. Informacje zawarte w niniejszej witrynie lub za jej pośrednictwem nie stanowią i nie stanowią porady finansowej, porady inwestycyjnej, porady handlowej ani żadnej innej porady. Informacje na tej stronie i dostarczone z tej witryny lub za jej pośrednictwem mają charakter ogólny i nie są specyficzne dla użytkownika ani kogokolwiek innego. NIE POWINIEN PAŃSTWA PODEJMOWAĆ ŻADNEJ DECYZJI, FINANSÓW, INWESTYCJI, TRADINGU ANI W INNY SPOSÓB, OPISANYCH NA JAKICHKOLWIEK INFORMACJACH ZAWARTYCH NA TEJ STRONIE BEZ ZOBOWIĄZANIA NIEZALEŻNIE DOTYCZĄCEGO ZANIEDBANIA I KONSULTACJI Z PROFESJONALNYM BROKEREM LUB WŁAŚCIWYM DORADCEM FINANSOWYM. Rozumiesz, że używasz wszelkich informacji dostępnych na lub za pośrednictwem tej strony NA WŁASNE RYZYKO. RYZYKO ZWIĄZANE Z RYZYKIEM - Obrót walutami, akcjami, kontraktami futures, towarami, kontraktami terminowymi na indeks lub wszelkimi innymi papierami wartościowymi może przynieść potencjalne korzyści, a także wiąże się z potencjalnym ryzykiem. Handel może nie być odpowiedni dla wszystkich użytkowników tej witryny. Każdy, kto chce zainwestować, powinien skorzystać z niezależnej porady finansowej lub profesjonalnej. Thread: Czy Legitymacja Forex4Noobs Nie jestem pewien, co quottons of postsquot oznacza, Recenzowałem Nicka 4 lata temu w tym wątku (post nr 2). Skomentowałem wtedy, że podoba mi się jego postawa, pokazywanie przegranych transakcji w jego filmach wraz ze zwycięzcami. Zauważyłem, że ta postawa odświeżyła się w czasie, gdy badałem TA (podstawy to moja siła). Z jego ostatnich wypowiedzi wynika, że ​​jego postawa pozostaje niezmienna, nadal mówi o przegranych wraz ze zwycięzcami. Nie widziałem żadnego z jego filmów za kilka lat, ale moim rozsądkiem, sądząc po jego ostatnich postach, jest to, że jest on legalny (choć nienawidzę imienia noob - tutaj jest lepsze imię - forex4learners) Btw nigdy nie dali temu facetowi bilon, prawdopodobnie nigdy nie będzie, ale utrzymywać postawę - jej brak. Dzięki Tak, zawsze wysyłam moich przegranych. Musisz posiadać swoje przegrane transakcje. Publikuję również moje transakcje na YouTube, zanim wejdę. Analizę wykonuję trzy razy w tygodniu. Na przykład w tym tygodniu dzieliłem długi GBPJPY. Nie widziałem żadnych przedsiębiorców publikujących ustawienia na YouTube przed wejściem. I przyznać straty, gdy handel idzie źle. Gra Brexit prawdopodobnie jest bardziej podobna do EurGbp - wczorajsza rozmowa na temat DB zepchnęła euro, ale to pchnięcie zepsuło rozmowę o mniejszej grzywnie ze strony USA, niż początkowo przewidywano - choć ta historia będzie rozgrywać się w najbliższych dniach. Yenrisk i ropa były dobrą grą, ale teraz tęsknota za olejem musiała być ostrożna, może sztuczka w przyszłym tygodniu hr1, Irak i Libia mogłyby zniszczyć ich plany - naprawdę dobry tydzień przed nami. Miałem na myśli to, że Brexit rozbił GBP, wszyscy oczekiwali większego nurkowania, ale wycofali się. Znów spróbował nędzy, ale nie mógł jej złamać, teraz jest trzecią próbą, a wszyscy zastanawiają się, czy się nie złamie. Moja długa opierała się na znakach, że kupujący przejmują kontrolę nad niskim poziomem spowodowanym przez Brexit. Nie jestem wielkim fanem handlu towarami. Zaczynam jednak na to patrzeć. Tak, jestem podekscytowany również w przyszłym tygodniu, zawsze lubię pierwsze tygodnie jesieni. Dołącz do: Wrzesień 2018 Posty 13 Ktoś tutaj zna dobre forum Forex, na którym ludzie nowi na rynku Forex są mile widziani, których szukam. Master Contributor i Member Join Data Aug 2018 Posty 613 Wysłany przez CaptainPablo Każdy tutaj zna dobre forum Forex, na którym ludzie nowi na rynku Forex są mile widziani, których szukam. Cześć, CaptPablo Przepraszam, że przeczytałem, że źle się spisałeś. To naprawdę nie jest takie złe miejsce, a przynajmniej chciałbym, żebyś się zatrzymał i dał mu pierwszą szansę. Poza tym, twój start był głównie na tym wątku, który nie jest reprezentatywny dla szerszego zakresu tematów, które omówiono tutaj. Może warto sprawdzić inne wątki i spotkać się z innymi pozytywnymi osobami tutaj. Szczerze mówiąc, to tylko dobrze, że inne plakaty są ostrożne wobec nowych plakatów, ponieważ takie strony są dobrym polowaniem na niewłaściwe typy zainteresowań, ale przykro mi, jeśli doznałeś uszczerbku. Tak więc, miejmy nadzieję, śmiejmy się razem i przejdźmy dalej i przepraszamy za wątek dla mojej rozproszenia tutaj FX-Men Honorowy Członek Dołącz Data Listopad 2017 Posty 2,498 CP, jesteście tu bardzo mile widziani, wszyscy jesteśmy uczniami, nawet Nick, zobaczmy, w jaki sposób rozmowy o towarach. Btw, wiem, że wspominałeś o Forex, ale to tylko jeden rynek. We wcześniejszej części tego tygodnia handlowałem SampP, ale miałem na ekranie WTI, USDCAD i USDJPY - faceci z OPEC byli szczerzy, a Reuters donosił, obserwując tych 3, mogłem poczuć sens rozmów i prawdopodobne wynik dotyczący zapasów. Jest facet o imieniu Mark Douglas, który napisał księgę handlującą w strefie - dla mnie ta strefa to ryzyko, często uosobione przez strach lub chciwość, dostrzegają to ryzyko, za pośrednictwem dowolnego instrumentu, który jest w tym czasie powszechny (np. Deutsche Bank w piątek ) i dostaję się do strefy - to fantastyczne miejsce.

Comments